De drukte begint! - Reisverslag uit Lazise, Italië van Heidi Branderhorst - WaarBenJij.nu De drukte begint! - Reisverslag uit Lazise, Italië van Heidi Branderhorst - WaarBenJij.nu

De drukte begint!

Blijf op de hoogte en volg Heidi

29 Mei 2014 | Italië, Lazise

Hier ben ik weer met de update over onze avonturen op de camping,
Omdat de pinksteren dit jaar laat is en daardoor ook de vakanties is het pas laat dat we eindelijk weer eens helemaal volzitten!
Vandaag hemelvaartsdag krijgen we veel aankomsten,jammer het weer niet helemaal meezit maar de vooruitzichten zijn goed!
Verder gaat alles prima hier,onze stagiaires doen goed hun best,ze hebben in de tussentijd hun luxe mobile moeten ruilen voor een luxe bungalowtent maar hebben het helemaal op orde hebben het super naar hun zin doen op tijd leuke dingen dus dat komt wel goed!
Ik ga snel een ontbijtje maken hele fijne dagen iedereen en tot de volgende keer!
Ciao Corne en Heidi.

• 29 Mei 2014 - 08:49

Eveline:

Haaii, zal toch ook wel weer lekker zijn als alles vol zit, daar doe je het uiteindelijk ook allemaal voor! Fijn dat het goed gaat met de stagiares :) Jullie ook fijne dagen!!

• 30 Mei 2014 - 19:13

Denise:

Fijn te lezen dat het allemaal goed gaat in het mooie Cisano. Ook heel fijn dat jullie stagiaires zo goed hun best doen, dat is wel eens anders weet ik uit ervaring. Ik wens jullie mooie dagen toe en vooral veel plezier! Een bloemrijke groet, Denise

Heidi

Wij zijn Corne en Heidi en gaan dit jaar voor het 8e seizoen naar italie,om precies te zijn naar het Gardameer camping Cisano-San Vito,we zijn zondag 23 maart vertrokken en hebben er weer heeeeel veel zin in!

Actief sinds 21 Maart 2014