Hard aan het werk op de camping! - Reisverslag uit Lazise, Italië van Heidi Branderhorst - WaarBenJij.nu Hard aan het werk op de camping! - Reisverslag uit Lazise, Italië van Heidi Branderhorst - WaarBenJij.nu

Hard aan het werk op de camping!

Blijf op de hoogte en volg Heidi

07 April 2014 | Italië, Lazise

Na een week hard werken lopen we prima op schema,hebben hulp gekregen van Hans en Desiree van camping Del Garda,omdat het erg druk gaat worden op de camping tijdens het paasweekend,veel Italianen die een weekend hebben geboekt.
Hebben inmiddels bijna 27 mobiles klaar,net over de helft.We hebben prachtig weer en genieten dan ook met volle teugen.
Wat ook heeeel leuk is,is dat ze bij alle 50 mobiles hier op de camping een veranda hebben geplaatst,een hele goede verbetering,daar zijn de gasten straks echt superblij mee.

Woensdag 9 april komt onze eerste stagiaire aan,en 1 mei komt de tweede,altijd weer spannend hoe dit seizoen weer gaat verlopen.

We hebben onze leefplaats weer helemaal op orde, en zijn weer helemaal gestetteld!Zijn heel blij met ons plekje op de berg,met een fantastsich uitzicht op het Gardameer.

Veel leesplezier en geniet van de foto's,

Ciao ciao Corne en Heidi.

• 07 April 2014 - 22:59

Eveline:

Jullie gaan goed zeg, nu al over de helft! Ik hoop dat jullie het weer tegen en net zulke fijne stagiaires als afgelopen jaar treffen :) xxx

• 08 April 2014 - 19:30

Denise :

Joh, jullie al heel hard gewerkt, toppertjes! Vergeet niet te genieten! Een fleurige groet.

• 10 April 2014 - 13:58

De Plasjes:

Hey Heidi en Corne! Leuke foto's krijgen we een idee hoe jullie de komende maanden daar leven! Mooi uitzicht zeg.
    Kunnen jullie met pasen mooi eieren gaan verstoppen voor die Italianen!
    Groetjes, de plasjes en uit Den Bosch

• 16 April 2014 - 17:10

Ma De Bont:

Hoi Heidi en Corne, ik zit bij Rianne in Den Bosch en zijn bloemen gaan kopen voor in de potten. Het is hier mooi weer het zonnetje schijnt en we zitten te genieten met een colaatje en denken aan jullie. Ik heb de foto's allemaal gezien. Jullie hebben een mooi plekje! Heel veel groetjes van ma en een dikke kus! Tot 10 mei!