Op de camping in Italie - Reisverslag uit Lazise, Italië van Heidi Branderhorst - WaarBenJij.nu Op de camping in Italie - Reisverslag uit Lazise, Italië van Heidi Branderhorst - WaarBenJij.nu

Op de camping in Italie

Blijf op de hoogte en volg Heidi

31 Maart 2014 | Italië, Lazise

Zaterdag zijn we aangekomen op camping "Cisano-San Vito" in Italie,om precies te zijn in Cisano,tussen Lazise en Bardolino in.
We hebben een supergoede reis gehad van Langenfeld naar Cisano,zijn zaterdagmorgen om 9.30 uur vertrokken,en waren rond 14.00 uur op de camping.We staan weer op ons oude vertrouwde plekje,en zijn daar dan ook heeeeel blij mee!
We hebben de camper inmiddels al helemaal goed gezet,hadden veel werk met het horizontaal zetten,omdat we op een berg staan en het best schuin is,maar heb een handige man,wat tegels eronder en hij staat waterpas.Zaterdagavond op de valreep nog snel internet kunnen regelen,duurde een dagje dus gistermiddag was ik weer online,wel zo fijn om af en toe te socializen met je vrienden.
Vandaag de receptietent in orde gemaakt,was veel werk maar weer erg leuk om te doen,morgen de rest en dan kunnen we ons op de mobiles en tenten gaan storten!!
Tussendoor genieten we van het mooie weer!!

• 31 Maart 2014 - 22:31

Eveline:

Yay, jullie staan lekker op je eigen plek!! en Heidi heeft weer internet :P Nu lekker de tenten inruimen en wachten op de eerste gasten!! Ik wacht nog even geduldig je foto's af 0:-)

• 01 April 2014 - 10:00

De Plasjes:

Dat klinkt weer helemaal goed zeg! Knuffel van ons x

• 04 April 2014 - 20:27

Bertine:

Heyy harde werkers!
    Gaat goed met de mooie mobiles! Veranda's zien er super uit! Dat gaat genieten worden voor de gasten.
    Hele dikke kus voor jullie

Heidi

Wij zijn Corne en Heidi en gaan dit jaar voor het 8e seizoen naar italie,om precies te zijn naar het Gardameer camping Cisano-San Vito,we zijn zondag 23 maart vertrokken en hebben er weer heeeeel veel zin in!

Actief sinds 21 Maart 2014