Vrijdag 18 april eerste gasten! - Reisverslag uit Lazise, Italië van Heidi Branderhorst - WaarBenJij.nu Vrijdag 18 april eerste gasten! - Reisverslag uit Lazise, Italië van Heidi Branderhorst - WaarBenJij.nu

Vrijdag 18 april eerste gasten!

Blijf op de hoogte en volg Heidi

17 April 2014 | Italië, Lazise

Morgen vrijdag 18 april krijgen we onze eerste gasten,na bijna 3 weken hard werken,hebben we 35 mobiles klaar.Mede ook door hulp van 2 lieve collega's Hans en Desiree van camping Del Garda.
Morgen (vrijdag) 20 aankomsten,en zaterdag 15,hebben er heel veel zin in!
Afgelopen woensdag is onze eerste stagiaire Nathalie aangekomen,best wel beetje wennen voor haar,helemaal alleen 17 jaar,en onze tweede stagiaire komt pas 1 mei,dus even geduld voor Nathalie.
Het weer is zo mooi, hebben al vanaf dat we zijn aangekomen prachtig weer.strakblauwe lucht wel koud in de morgen en de avond maar goed uit te houden.Afgelopen dinsdagmorgen heeft het in Bussolengo zo hard gehageld (lees hagelstenen zo groot als tennisballen)dat we even bang waren het onze kant op zou komen!!!!Maar gelukkig bleef het bij een zwarte lucht die snel overtrok.
Vandaag een beetje ongelukkig gevallen met de fiets,maar op wat schaafwonden aan arm en been na, viel het gelukkig erg!
Het wordt steeds gezelliger op de camping,veel collega's van vorig jaar, van andere organisaties zijn inmiddels ook gearriveerd dus allemaal erg leuk hier.
Heb vandaag de receptietent mooi gemaakt,bloemen gehaald,kastjes ingeruimd,tuin opgeknapt,de gasten kunnen komen!!

Wij wensen iedereen een "buona pasqua"
oftewel een fijne pasen.

• 17 April 2014 - 23:47

Eveline:

Ohhh zucht en zwijmel, het ziet er echt weer vanouds uit! Jullie zijn weer lekker bezig! Fijn dat er gasten komen, daar doe je het toch ook voor. En ben blij dat het weer dit jaar beter is deze periode dan vorig jaar! Kijk je wel uit met fietsen?

• 18 April 2014 - 16:23

@li:

doe je wel een beetje voorzichtig!!!!!!!!!!!

xxxx

• 18 April 2014 - 23:32

Denise:

Het ziet er weer geweldig uit. Fijn dat het nieuwe seizoen weer gaat beginnen. De vooruitzichten zijn prima. Veel sterkte met het herstel en doen jullie a.u.b. Voorzichtig. Een bloemrijke groet, Denise