Morgen (zaterdag 29 maart)naar Italie. . . . - Reisverslag uit Oberlängenfeld, Oostenrijk van Heidi Branderhorst - WaarBenJij.nu Morgen (zaterdag 29 maart)naar Italie. . . . - Reisverslag uit Oberlängenfeld, Oostenrijk van Heidi Branderhorst - WaarBenJij.nu

Morgen (zaterdag 29 maart)naar Italie. . . .

Blijf op de hoogte en volg Heidi

28 Maart 2014 | Oostenrijk, Oberlängenfeld

Na een heerlijk weekje relaxen in de thermen,fietsen in de bergen,en genieten van het heerlijke zonnetje,gaan we morgen onze reis voortzetten naar Italie.
Hebben er weer veel zin in, en zijn eigenlijk wel benieuwd waar we dit jaar weer komen te staan met onze camper,het weer is in ieder geval prachtig,laat dat vooral zo blijven!
De volgende keer komt ons reisverslag uit Italie,wij wensen iedereen een fijn weekend,en oja ook hier gaat de klok een uur vooruit!
Ciao. . . .

• 28 Maart 2014 - 21:23

Eveline:

Ohhh wow, morgen zijn jullie er gewoon! Dan kan het Italiaanse leventje weer beginnen.. genieten mensen, genieten! X OJA, goede reis natuurlijk morgen, rijd voorzichtig!

Heidi

Wij zijn Corne en Heidi en gaan dit jaar voor het 8e seizoen naar italie,om precies te zijn naar het Gardameer camping Cisano-San Vito,we zijn zondag 23 maart vertrokken en hebben er weer heeeeel veel zin in!

Actief sinds 21 Maart 2014